wtorek, 3 marca 2009

Jestem!

Znowu mam troche czasu. Mam nadzieje, że będę mogła wreszcie dobrać się do XAMPP, nawet ściągnęłam sobie do przetestowania Quick Lite, wszyscy pchają się w Joomlę, a ja, jak zwykle, szukam innych, może ciekawszych systemów.
A tak w kwestii formalnej - czekam na "wyrok" w sprawie moich stronek napisanych, a trochę ich popełniłam, cztery duże, dość rozbudowane, z Lightboksami, pięć typu wizytówka. Nie mogę ich wrzucić na rodzinna-grafika do czasu, aż sprawa nabywcy się wyjaśni. Etyka jakaś obowiązuje.
Powiem, że mój czas, całe mnóstwo czasu spędzone na trawieniu kodów jednak się opłacił. Mam stałe zlecenia wprowadzania tekstów w HTML na strony w różnych CMS-ach. Jakiś czas temu bym się bała, że coś niechcący popsuję, teraz, jak to mówią młodzi -"śmigam". I nie ważne, ile ma się lat - ludzie, wkuwajcie! Cokolwiek, to co lubicie, co Was interesuje - jak będziecie czekać na wygraną w totka - możecie czasami całe życie się nie doczekać.
Taaak, nauka, nauką, a muszę coś opisać, czego jak na razie - nie jestem w stanie zrozumieć:
W szkole Ubunciaka zainstalowano Ubuntu, ale w jakiś dziwny sposób, o którym jeszcze nie słyszałam, mianowicie:
1/ Włącza się komputer guziczkiem - startuje Ubuntu (bez ekranu Gruba z wyborem systemu),
2/ Logowanie, uruchamia sie Ubuntu,
3/ Z panelu robi się "wyłącz komputer" (nie "uruchom ponownie"),
4/ Komputer sie wyłącza, a po ponownym włączeniu jest Grub i wybór Ubuntu - Windows!
Jak to jest????

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a jak już jest ten Grób i wybór to po kolejnym wyłączeniu znowu jest po staremu ? ;p

B.Jakubowska pisze...

No właśnie - wtedy już jest, tylko tak się zastanawiam - po co i jak?

B.Jakubowska pisze...

A, nie przeczytałam ze "zrozumieniem", nie wiem, jak jest później, muszę ubunciaka podpuścić do przetestowania...

Kozioł pisze...

Ja wiem, ja wiem!

Za pierwszym razem monitor nie zdąży pokazać GRUB-a! :)

B.Jakubowska pisze...

Hi, hi, świetne! Rakieta, nie system! Szczególnie na szkolnych rupciach...
Teraz ubunciak ma cztery dni wolnego - nie dorwie się do tego, zobaczymy po niedzieli, czy coś się wyjaśni. To tak z ciekawości mnie ssie...