piątek, 20 marca 2009

Nerwy mnie ponoszą!

Pisałam na WP, że skończyłam duży projekt. Owszem, ja skończyłam, siedziałam, jak wariatka po nocach (wtedy nikt mi za plecami się nie telepie). Zrobilam w sumie 12 pełnych stron. Projekt miał być w poniedziałek powieszony na serwerze, jeszcze niektóre kolorki gwałtownie poprawiałm i kosmetyczne poprawki (ze zmęczenia coś tam przepuściłam). We wtorek dostałam wiadomość, że ... nie da rady, bo właśnie wyjeżdża na dwa tygodnie! To żebym w "między czasie" robiła następne, w tym jedną "ze specjalnymi efektami". Bo taka jest potrzebna. Kurcze blade! Krew mnie zalewa, to ja się spieszę, nerwy tracę, a wielki boss - wyjeżdża...
W dodatku nie mogę tych stron pokazac gdzie indziej. Bo mamy taką umowę, że dopiero, jak wszystko będzie już w sieci.
No, jakoś wytrzymam (może), dobrze, że reszta moich szefów ma lepsze podejście do szarewgo wyrobnika.
A "wyrobnik" ledwo rozpoznał się w Quick. Tearz nadgonię, czas wolny wykorzystam. A przy okazji robienia projektu poznałam moc skryptów i apletów Javy. Rany, ale to ułatwia. Taak, wiem, ludzie blokują skrypty i flash, ale czasami wolę odblokować javę, niż flasha. Mniej mi mój komputer obciąża, więc myślę, że trochę elemnetów skryptowych na stronce jakoś przejdzie. Głownie wszelkiego rodzaju galerie i slideshowy, jest tego całe mnóstwo, ale znalazłam stronę, gdzie jest wszystko opisane bardzo przystępnie i wszystkie skrypty działają. Ci, co znaja temat, to pewnie znaja tą stronę.
Tyle na razie - ide spać, wreszcie wczesniej, no dopiero 23:30!

Brak komentarzy: