sobota, 11 kwietnia 2009

Dostałam prezent...

...świateczny! Po dłuuuuugim porodzie nareszcie ruszył projekt, nad którym ostatnio tyle czasu strawiłam. Efekt można zobaczyć pod tym adresem.

Nie jest to ostateczny wygląd tej strony, po Świętach postaram się wpłynąć na osobę odpowiedzialną za publikację strony, żeby jakoś to weszło na właściwe tory i podmienię stronę zasadniczą, która już mi sie nie bardzo podoba. Doszły też dwa nowe szablony, których w tej wersji nie ma. Szablonów będzie więcej, cały czas chodzą mi po głowie następne, ale w międzyczasie mam jeszcze indywidualnych, ciężkich klientów. Wykazuję ogrom cierpliwości wobec wymagań, które są nieadekwatne do budżetów stron, ale muszę zbudować swoje portfolio, a takowe bez realizacji - nie ma racji bytu. Zanosi sie jednak, że do końca miesiąca będę miała coś niecoś i to moje "niby portfolio" zniknie z sieci (czas najwyższy!).
Wiem, że to, co prezentują strony ślubne - to jest raczej zabawa, a nie twórczość, są jednak charakterystyczne dla tego typu stron. Inne projekty zapowiadają się całkiem normalnie, więc może będę miała się czym pochwalić.

A teraz, dla wszystkich, którzy mnie odwiedzają - życzenia wszystkiego najlepszego, zdrowych i wesołych Świąt, duuuużo wody w Śmigusa!

5 komentarzy:

Robert Trzciński pisze...

No, projekcik całkiem niezły. A co do życzeń: Wzajemnie! :-)

SemperSolus pisze...

Ciekawy projekt i całkiem niezły pomysł :) - jeżeli uczestniczysz w tym to... coś mi chodzi po głowie ;) ale o tym dokładniej pogadamy po świętach na e-mailu.
Zdrowych i wesołych Świąt w radosnej i rodzinnej atmosferze... no i niezłej zabawy w poniedziałek dla Ubunciaka ;)

B.Jakubowska pisze...

SemperSolus: Toż to moje "dzieła"! I strona główna i te wszystkie szablony na podstronie prezentacje.
Też wszystkiego dobrego, czekam na maila po dniach obżarstwa.

hoko pisze...

Całkiem ładnie. Zastrzeżenie tylko do podtytułu, gdzie w "miłości" jest L zamiast Ł ;)

B.Jakubowska pisze...

@hoko: Psia kość! Tyle osób patrzyło i nikt nie zauważył! Ale za kilka dni... bo dopiero co po wielkich wysiłkach nareszcie udało się stronę i wszystko razem usadowić na serwerze, a osoba, która to robi ciągle ma mało czasu.
A projekty? Mogą być? Ja wiem, że one takie proste, ale i ceny nie są wysokie.