czwartek, 7 sierpnia 2008

Niech żyje SPAM!


Słuchajcie! Najnowszy sposób na rozruszanie swojego, świeżo upieczonego forum! A, żeby nie było - nie dotyczy, absolutnie i pod żadnym względem spraw, o których pisałam ! Nawet nie dociekam, o jakie to forum tym razem chodzi.
Pomysł z gatunku dance macabre. Coraz głosniej o powolnym zapychaniu się Internetu, a tu - proszę, zarobić nawet można - 3 PLN/100 wpisów, super!
W tym samym serwisie inny łowca nazwę to delikatnie, frajerów, rozpisał konkurs (dwuetapowy) na wykonanie loga. Czyli - ludzie, wysyłajcie mi projekty, ile kto chce, ja sobie parę wybiorę, poprawię po swojemu, a potem wybiorę "zwycięzcę" i zapłacę mu (hi, hi) 1.000,- PLN!!! Nic, tylko tyrać i tworzyć.
A, pisałam na WP, że trafiłam na dobrą ofertę. Tak, faktycznie - dobra, ale serwis jeszcze nie ruszył. Mam nadzieję, że się sprężą (Ubunciak we wrześniu do szkoły, brr, brrr)

1 komentarz:

Robert Trzciński pisze...

Kobieto: ile ja takich ogłoszeń ("praca via. internet") dostaję na GG... ostatnio tak jakoś co drugi dzień, zalerzy jeszcze czy odpalę GG.

Ja w tymm nie uczestniczę, bo myślę, że to banda debili wymyśla, by... no właśnie... złapać na haczyk frajerów. No ale bywają i (w miarę) uczciwe fitmy, którym na czymś zalerzy.