sobota, 6 września 2008

Intrepid Ibex


Zaczynam czekanie na Ubuntu 8.10. Dla mnie tak dużo sie nie zmieni, ale, według opisów, nowe Ubuntu ma być jeszcze bardziej przyjazne dla użytkowników. Szczególnie dla posiadaczy laptopów. Oczywiście, nowy Kernel ma spowodować przyspieszenie pracy systemu. Do tego nacisk położony na maksymalne usprawnienie podłączania się do Internetu. Moim zdaniem już teraz jest łatwo, a ma być jeszcze lepiej. Oprawa graficzna w trakcie tworzenia. A ja też zaczynam wymyślać tapety na zaś i dzisiaj jedną wstawiam.

4 komentarze:

Robert Trzciński pisze...

Nie lubię brązowego koloru, bo mi się z gówienkiem za bardzo kojarzy od razu :D

No ja zanim zainstaluje Linucha w końcu to doczekasz się pewnie wersji 10.x.

B.Jakubowska pisze...

A czemuż to z instalacją tak zwlekasz? Dalej walczysz z klawiaturą, czy po prostu nie chcesz? (bez urazy - to nie ma być ponaglanie!). Nie każdy musi mieć Linuksa przecież.
A kolorki, rzecz gustu, 8.10 będzie w brązach, miodzie i takich właśnie odcieniach.

Robert Trzciński pisze...

No niby mam nagrać zdjęcia - część już nagrana... No ale jeszcze na mp3-player'a zrzucić dokumenty, ZIPy i inne pierdółki...

Cholera... Za gówniana kolorystyka... Chociaż lepiej będzie jak skojarzę sobie to z czekoladą.

Nie zwlekam - ciągle kłody pod nogami XP albo życie stawia.

B.Jakubowska pisze...

Wiem, wiem, czytałam.