poniedziałek, 22 września 2008

ODSiebie

Nie, to nie błędy w pisaniu, to nazwa nowego serwisu do wrzucania plików, zdjęć, filmików i wszystkiego, co do głowy komu przyjdzie. Rejestracja jest potrzebna, ale trwa bardzo krótko, nie trzeba czekać na mail. Interfejs łatwy. Trzeba na czas wrzucania odblokować JavaScipt. Mam taki wygodny dodatek do FF i Sea, który mi to ułatwia, a świetnie blokuje wszelkie paskudztwa. Maksymalna wielkość pojedyńczego pliku - 100 Mb. Działa bardzo szybko. Po wejściu w swój panel można ładować kilka plików jednocześnie, później w panelu jest ikonka do wyświetlenia kodów. Sam dodajesz - sam kasujesz. Super.
A Dropbox działa sobie u mnie bardzo dobrze. Jest to narzędzie wygodne do pozbycia się z dysku czegoś (projekty, jakieś pisma), ale masz do nich dostęp w każdej chwili. Jedyna wada - dość wolny upload. Ale jak już jest w dropie - to w drugą stronę masz pliki jak na własnym komputerze.
Z nowinek jeszcze - szykują się nowe sterowniki Mesa - może w końcu pozbędę się mojego absurdalnie skomplikowanego xorga?
No tak, bym zapomniała o linku do ODSiebie

1 komentarz:

Robert Trzciński pisze...

No ja raczej z tego serwisu nie skorzystam - już mam konto na Plikusiu, Chomikuj i BaDonGo! o którym zapominam... Ale dzięki za info.