środa, 17 września 2008

Mało czasu

Tak, ostatnio trochę czasu mi zaczyna brakować. W ciągu dwóch dni załapałam się na dwa szybkie zlecenia. Za jedno już dostałam kasę, za drugie powinna być jutro. Grzebanie w Gimpie i uczenie się różnych pierdół, przepraszam, potrzebnych tricków zaczyna przynosić powoli, bo powoli, jakiś wymierny efekt. Ale uboczny skutek jest, czas...
A tu jeszcze Ubunciakowi trzeba w zeszyty zaglądać, familię jednakowoż głodem nie zmożyć. Postaram się jednak utrzymać formę.
I tak dzisiaj mówię, że na sprzęcie podobnym do mojego szybkość działania środowiska XFCE, które jest nałożone na Gnoma - można potraktować jako życzenie, a nie fakt. Owszem, jest zdecydowanie wygodniejsze, bardziej konfigurowalne, bardziej pasujące pod osoby, które zajmują się w jakiś tam sposób grafiką. Główną zaś zaletą jest dużo mniejsze pożeranie zasobów maszyny, co przy pracy w Gimpie jest dość istotne. Podoba mi się to środowisko, jest ładne, lubię przezroczystość, a w XFCE można miec wszystko przezroczyste bez Compiza i innych bajerów. Mam teraz tylko jeden panel i chyba też go zlikwiduję, będzie czysty, wolny ekran do pracy.
Na Forum Linux Mint też mi troszkę czasu schodzi, staram się nie wyganiać ludzi w Google, dobrze by było, żeby Forum się rozruszało. Jeśli ktoś z moich miłych komentatorów chciałby troszeczkę poćwiczyć tłumaczenie z angielskiego na nasze (niestety, w formie wolontariatu), to zapraszam do skontaktowania sie ze mną. Chodzi o przetłumaczenie manuala do Minta - oczywiście, nie jedna osoba, bo to byłby już nie wolontariat, a orka w żywe oczy, ale może po kawałku...

5 komentarzy:

Kozioł pisze...

I dobrze że przepraszasz bo „pierduł” pisze się przez Ó.

B.Jakubowska pisze...

Święta racja! Ponoć też człowiek jestem...

Robert Trzciński pisze...

"I dobrze że przepraszasz bo „pierduł” pisze się przez Ó"

O lolek...

Jesteś człowiekiem i masz szczęście, zresztą i ja je też mam, Kozlov i inni... bo wielu ludzi na świecie to właściwie nie ludzie...

Anonimowy pisze...

A można wiedzieć jakie zlecenia? Dotyczyły wykonania czego?

B.Jakubowska pisze...

Jedno typowa obróbka zdjęć, część wycinanek na inne tło, część usuwanie, hmmm, niedoskonałości, a drugie kilka tekstów na "zadany" temat.