niedziela, 8 czerwca 2008

Akcja FireFox 3.0


Wstawiłam wczoraj ten element po prawej. Mam nadzieję, że ktoś go kliknie. Moim zdaniem FireFox jest tego warty. Działa coraz lepiej (piszę tu o działaniu pod Ubuntu). Chyba nawet wejdę na XP i w końcu wymienię FF 2 na 3.0. A swoją drogą, dawno już tam nie byłam, trzeba posprzątać.
FireFox urzeka mnie funkcjonalnością. Czekam na rozbudowę bazy wtyczek, których teraz prawie nie ma. Na mojej grafice (ATI) jest o wiele lepiej z wyświetlaniem flasha, chociać, do ideału daleko. Szybkość działania - dla mnie znacznie się polepszyła. My ślę, że to również kwestia posiadanego sprzętu. Czytając Forum Ubuntu - nie wszystkim działa tak dobrze, jak u mnie. Nawet z bajeranckim dodatkim (Personas).
No to klikajcie, co?

A to na górze, to tak przy okazji, tak wyglada mój XP (odkurzyłam, posprzątałam, zamknęłam)

2 komentarze:

Robert Trzciński pisze...

W Windowsie XP nawet ciekawą skórkę masz... I takie pytanie jeszcze: To FF 3 jest już w stabilnej wersji?

Anonimowy pisze...

Nie, FF 3 jeszcze się nie doczekał stabilnej, trochę to jeszcze potrwa... Napiszę do Ciebie, jak wyjdzie, chociaż chyba będzie o tym głośno.