sobota, 14 czerwca 2008

Obrazek

A, dzisiaj mnie naszło na zrobienie sobie obrazka do nagłówka. Sobota, tak jakoś po piątku (13-nasty!), nie bardzo mi się chciało szukać mocno poważnych tematów. Chociaż, zbieram się w sobie do przeinstalowania mojej grafiki. Muszę sprawdzić, czy faktycznie te nowe sterowniki do ATI coś poprawią. Jak na razie jadę na tak dziwacznym x-orgu, że "głowa mała". Pokażę tylko to, co mam w sekcji modułów:
Section "Module"
Load "i2c"
Load "bitmap"
Load "dbe"
Load "ddc"
Load "dri"
Load "extmod"
Load "freetype"
Load "glx"
Load "int10"
Load "type1"
Load "vbe"
W każdym bądź razie, chyba czas odświeżyć sterownik, bo przy aktualizacji kazałam zostawić stare ustawienia.
Nie będę instalować zamkniętych, bo tak jakoś nie mam ochoty na pamiętanie o usuwaniu i instalowaniu przy aktualizacjach, ale może na otwartych się polepszyło?

1 komentarz:

Robert Trzciński pisze...

No no... Nagłówek ładny - nieźle si prezentuje. A myślałem, że owy nagłówek będzie taki jaki był - prawie pusty. Obrazek zawsze go dopełnia i wtedy blog prezentuje się o wiele lepiej.

I tak od siebie dorzucę: Ja również mam "perypetie" z kartą graficzną (ATI Radeon 9550) - czasami jakiś badziew - okienko - wyskoczy z jakąś informacją w ang. wersji, której to nie chce mi się czytać. Sterowników nie instalowałem i nie instaluję, a poza tym wiatraczki padają... i muszę wkrótce pomyśleć o nowej karcie graficznej... Hehe...